Het alles-in-één afrekensysteem

Laat uw omzet groeien met de moderne en gebruiksvriendelijke afrekensystemen van TechDog. De functionaliteiten en maatwerkmogelijkheden sluiten uitstekend aan bij uw behoeften en groeidoelstellingen als ambitieuze Retail- en/of Horeca ondernemer. Door onze expertise en specialistische kennis in verschillende branches hebben we een optimale portfolio ontwikkeld voor uw behoeften als hedendaagse MKB-ondernemer.

De flexibele afrekensystemen van TechDog stellen u onder andere in staat uw boekhouding te koppelen, het automatisch importeren en verwerken van leverancier orders en het integreren van uw favoriete services zoals Thuisbezorgt en SideDish. Onze afrekensystemen worden bij u op locatie geïnstalleerd en uw team krijgt een duidelijke uitleg van de functionaliteiten van één van onze specialisten.

Groei mee met TechDog naar een geautomatiseerde en winstgevende toekomst!

Efficiëntie én
automatisering

Een alles-in-één backoffice die realtime gekoppeld is aan uw afrekensysteem, webshop én alle moderne hedendaagse platformen als: Facebook, Bol.com en meer! Vergeet het handmatig aanmaken van producten én laat uw leveranciers rechtstreeks meekijken in het afrekensysteem van Techdog. Vanuit de backoffice, die overigens óók te bedienen is met onze app via uw mobiele apparaat, kunt u alles op afstand observeren en wijzigen. Bekijk uw voorraad, zie hoeveel bestellingen er geplaatst zijn of draai gemakkelijk uw favoriete rapportages uit voor uw inkoop.

Wij helpen u graag!

Wilt u graag meer weten over onze Kassa oplossingen? Wilt u eens kennis maken, of heeft u een vraag over één van onze andere diensten?

Neemt u dan contact met ons op of laat uw contactgegevens achter. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op!

Meer dan alleen een kassasysteem

  • NSynchroniseer uw voorraad direct naar uw webshop
  • NKoppel uw voorraad rechtstreeks aan onze Facebook en Instagram campagnes
  • NMinder papierwerk door te koppelen met een administratief pakket
  • NVerstuur betaalverzoekjes naar uw klanten per mail, Whatsapp of Messenger
  • NPlaats direct uw producten op verschillende platformen met slechts één vinkje

Meer dan alleen een kassasysteem

  • NSynchroniseer uw voorraad direct naar uw webshop
  • NKoppel uw voorraad rechtstreeks aan onze Facebook en Instagram campagnes
  • NMinder papierwerk door te koppelen met een administratief pakket
  • NVerstuur betaalverzoekjes naar uw klanten per mail, Whatsapp of Messenger
  • NPlaats direct uw producten op verschillende platformen met slechts één vinkje

Persoonlijke aandacht bij
uw totaaloplossing

Bij een maatgerichte oplossing hoort kwalitatieve service. Dat is een helpdesk waar u snel geholpen wordt en een team waarmee u persoonlijk contact heeft om uw ICT gerelateerde vraagstukken neer te leggen. Door kennis te maken bij u op locatie gaan wij graag de persoonlijke connectie met u aan.

TechDog helpt u niet alleen met het afrekensysteem maar juist óók met alles wat daarbij komt kijken. Denk hierbij aan uw hosting en e-mail beheer, de webshop, online vindbaarheid of advertenties en de koppeling met uw administratieve pakket.

Hierdoor heeft u één ICT partij die u ondersteunt bij al uw ICT gerelateerde vraagstukken en uw groeipotentieel maximaliseert.